it's never to late

Morsning Korsning

Nu har jag glömt allt jag tänkte skriva haha. Iaf i fredags var jag inne i Lund och fikade med Alex, det var länge sen jag träffade henne så det var mys. Men det var så kallt ute, jag hade långärmad tröja, t-shirt, stor tjocka, jeanskjol, två par leggings (var av ett par tjocka), tre par benvärmare, jacka, mössa, halsduk och två par vantar men ändå så frös jag, scheisse haha.

Igår var jag i hbg och fixade de sista julklapparna och sen åkte vi till min mormor och bytte julklappar och sen hem. Sen körde mina föräldrar och jag till Sandby där de skulle på middag hos gamla kompisar och jag fick spendera lite tid hemma hos älsklingsflikkan. Sen var det jag som fick köra hem i all snön. Det var ganska läskigt men ändå kul, det gick inte så snabbt iaf.

Fyra dagar till julafton idag. Har inte direkt någon julkänsla än. Men om snön kanske håller sig tills på julafton så kanske det blir lite julkänsla i år iaf :D

Just det, jag har fått nytt jobb :D Heltidsjobb och jag ska halvt flytta hemifrån. Jag kommer vara barnflicka åt en familj i Ljunghusen så ska bo där på vardagar och bo hemma på helger. Det är ett halvår som de behöver hjälp. Lite nervös är jag faktiskt men jag ska nog klara av det. Önska mig lycka till hehe. Jag börjar den 11 januari.


Kommentarer
Postat av: Pussycat aka Fluffy

Ljunghusen, å fan det är inte illa 8D Jag skulle absolut inte klaga ;D

2009-12-21 @ 12:23:52

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0