jag vill ha min kaka och äta den med

Morsning Korsning

Nu har sötnosarna åkt hem igen *sadface*.
Btw jag fick mina biljetter idag wiiiiiiiie!!
Vi hade det riktigt mysigt med lussebullar, pepparkakor och tända ljus. Satt och pratade och skrattade. Saknar det redan. Nu är man lämnad med en trött familj där typ alla är sjuka eller har ont någonstans. Men jag ska överleva denna fredagen också. Jag känner dock inte alls för att kolla på idolfinalen ikv. Ofc så är jag nyfiken på vem som vinner men jag pallar inte kolla på det, suck. Blir väl att kolla film och lägga sig som vanligt haha.

Hoppas de inte ringer in mig i helgen. Jag har blivit lite förkyld och det känns inte så bra att jobba och smitta ner folk men samtidigt så friskanmälde jag mig idag så det kanske inte var så bra på det sättet men ja ja ringer de så får jag väl sticka dit. En annan sak är att jag måste shoppa julklappar och tänkte göra det i helgen innan det blir allt för sent. Det är svårt att köpa julklappar, eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Bunny

mmmmmmmmysig dag! ^_^

2009-12-11 @ 20:30:22
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

Sv: JAAA FIMLA RUMMMMMMMMMMMMMET!!!

2009-12-11 @ 21:58:31
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0