it...

Jag behöver kärlek
Jag tänker på det varje levande sekund
Jag börjar bli desperat
Det är det sista jag vill bli!



Kändes ju verkligen lönt att vara i skolan 8,15 ha bild och sen sticka hem för att engelskan är inställd och sen åka tillbaka till skolan för att ha dans 15,00 :p
Idag har jag typ läst hela dagen! Har fått låna "När jag hör din röst" av Carin och den är jättesvår att lägga ifrån sig. Än så länge har jag läst 300 sidor på två dagar och det kommer bli mer idag ;p Just nu är jag inne i sån läsperiod och det är så härligt att bli så uppslukad av en bok!

HA DET!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, vi kan diskutera den sen :D WIE :D

(även fast jag tröttnat på hela twilight-hysterin)

PUSS <3

2009-02-26 @ 20:01:02

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0