saved by the bell

Konserten i onsdags var underbar.
Det stod några framför oss i kön men den när de skulle sätta ut kedjan för det var bara en dörr som de skulle öpnna så hamnade vi längst fram! Och jag var den allra första som kom in i lokalen ;D
Förbandet var sådär.
Sen kom Backyard Babies!<3
Allt var så bra förutom de tre (CP) killarna. Under min favoritlåt (Fuck off an die) så hade redan en kille trängt sig fram bredvid mig och sa typ något med att han skulle döda mig men iaf sen hade hans ena kompis också kommit fram och stod bakom mig. De trängdes och knuffades. Jag pressades mot gallret, fick svårt att andas, höll på att spy, jag skrek jag grät men inget hände. Till slut så kom jag loss, jag kommer inte ihåg hur men helt plötsligt stod jag i någons famn. Jag tror det var Kims. LÄS MER OM KONSERTEN PÅ http://harajukumademedoit.blogg.se/ !!
Jag träffade Olle utanför efter konserten, det var jättekul eftersom vi inte riktigt pratat irl innan :D
Tack Therése, Kajsa och Kim för kvällen!!<33

Nu så blir mina föräldrar galna på mig att jag sitter här och skriver när vi snart ska åka så det är väl lika bra att gå.
Okej min pappa kom precis in på mitt rum och sa att jag hade för lite kläder med mig eller att jag hade för lite varma kläder med mig. Har du rotat i min väska eller?! Nej men tydligen så var min väska minst. Och?!
Aja det är väl lika bra att gå nu.
PUSS PÅ ER OCH HA ETT UNDERBART LOV!
Italien here I come! x)

Glöm inte läsa Therése blogg (länk ovan) !!!!!!!!!!
<33

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0