förstå!

Jag måste bara få skriva av mig. Min mamma sa något väldigt vettigt till mig idag " det verkar som om **** inte bryr sig om eran relation": Just nu så håller jag med henne. Jag har nog faktiskt känt så här väldigt länge men inte vågat tänka på det förrän nu. Ibland känns det som om du sårar mig även fast du kanske inte göra det medvetet. Jag vet inte heller hur jag ska kunna ta tag i det. Jag vill verkligen inte förlora dig som vän. Jag undrar om du förstår hur det känns. Det är många som säger till mig att du inte är rätt för mig och att jag inte ska bry mig så mycket om vår relation. Även fast jag ibland kanske håller med så vill jag verkligen inte släppa taget om dig. Jag hoppas du förstår det också. Vi har glidit ifrån varandra och det gör man. Jag tror även jag vet en av anledningar till att det blivit så här som det är.  Jag tänker inte nämna namn men jag hoppas du förstår. Det känns så tomt utan dig. Jag saknar dig.
Förstå
snälla...


Nu ska jag nog snart sova, mår illa.
Ha det bra alla som pallar läsa om mitt tråkiga liv!

Kommentarer
Postat av: ....

Bryr mig visst.







2009-01-15 @ 16:12:28

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0