Girls girls girls

Det var ett tag sen jag skrev.
Var i Sthlm förra helgen och det var jättekul. Caspian min yngste (1,5 år) kusin var hur söt som helst :D Mina armband och min mobil var ju roligast att leka med ;p
Träffade också favvokusinen Emma ;D <3
Skulle även träffat en tjej men det blev massa fel typ så det blev inget ._. Men nästa gång ;)
Arlanda hehe ;)

Igår var tjejerna över på filmkväll, det var mysmys :)
Tack Therése, Sanna, Katrin, Caroline, Åsa, Tova, Dóra och Ellen för en trevlig kväll och alla fin presenter ;D <3


(tröjan jag hade på mig sydde Therése om till mig och gav mig i present)
Väska, linne, underkläder, klämmor, neccessär, 2 halsband, choklad, blommor, mobilsmycke, "bling" till iPod-sladd, nagellack, mobilsmycke och en tårta (syns inte på bild)

Fick även denna filmen av Therése<33

A ViDEO FOR MY PUFFPUFF




beskrivning:
um, i was bored, and i missed my friend.
so i did this, cuz i want to cheer her up ^
she is one of the best thing ever happend to me ^^

i know im weird, but some of the things i know she'll like ^^

ya, im acting :D


Nu kommer skidgänget och vi ska äta middag.
Ha det ;)

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0