Nytt år börjar med resa

Jaha då var det nytt år igen. Kändes som om det blev 2008 för inte så länge sen och nu är det redan 2009. Det har dock hänt mycket under 2008 och mycket har gjorts. Jag lägger alla dåliga minnen i det förflutna, bakom mig men tar vara på alla de fina minnena och kommer bygga upp nya minnen.

Idag fyllde min mor år (Ja jag vet jag säger mor och far^^)  Vi firade henne med presenter och god middag. 
Grattis mor!

Klockan är nu 22,05 och jag borde sova, kanske egentligen för länge sen men ändå. Jag ska nämligen upp klockan fem imorgon. Bilen går klockan sex. Vi ska Berlin :D Jag fick det i födelsedagsresa/present eller något. Fyller år på söndag. Jag blir 19, det känns oerhört konstigt. Jan kan iaf säga att jag inte är 19 till sinnet. Men vem vet jag kanske växer haha ;p  Vi blir inte borta så länge för vi kommer hem igen sent söndagkväll/natt. Men nu måste jag säga godnatt även fast jag kommer sova i bilen sen så är det lika bra att få sömn i sin egen säng först. Alla får ha det så bra när jag är borta! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Fredr!k

grattis i förskott då:D fy va kul att åka utomlands det har jag inte gjort på flera år nu... om man inte räknar danmark då:P... hade tänkt försöka våldgästa min bror i dan diego senare iår men det vet jag inte om det blir av...

2009-01-02 @ 21:00:16
Postat av: Emily

ååå vad skojsigt.. hoppas ni haft kanondagar och att du hade världens bästa födelsedag <3

2009-01-04 @ 20:57:33

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0