say whaat

Igår ringde de från resturangen Olivieras och sa att de behövde hjälp i glasskiosken. Kajsa och jag diskuterade och det slutade med att jag fick ta det. 
     Imorse satte jag på mig mina jeanshorts, ett linne och kofta. Jag sminkade mig som vanligt och satte på några armband. Nervös cyklade jag ner till beachen. Jag stod utanför restaurangen och tillslut kom Åsa som jag hade pratat med. Det första hon säger när hon träffar mig är "de där får du ta av när du träffar oliviera" och pekar på mina armband. Så jag rycker snabbt av mig dom och lägger de i väskan. Sen säger hon "oliviera tycker inte om piercing och ja du har ju i näsan och sen måste du ta av dig solglasögonen när du träffar henne". Känner mig lite dum som inte tog av de innan och lägger ner dem i väskan. Strax efter det säger hon "jag ser att du är hårt sminkad, det tycker inte oliviera heller om. Jag förstår att man vill vara sig själv och sen kan jag ju inte avgöra nu vad hon kommer tycka och säga men jag vet att hon inte tycker om det". Jävla bitch tänker jag. Så säger jag att jag kanske kunde försöka tvätta av lite om jag får lite vatten. Fick bara svaret "mm aa jag vet inte om det hjälper, vi får se". Jag följde iaf med henne ner till källaren och fick en tröja. Sen tittade hon på mig ganska länge och sa "det finns ett badrum där borta du kan ju prova att ta bort lite. Jag tror det ska finnas papper *går och kollar*. Aa du kan ju försöka". Så jag blöter ett papper och försöker gnugga bort kajalen under ögat. Det är inte det bästa sättet att ta bort smink men vad skulle jag göra?! Jag stod iaf där och gnuggade och gnuggade och det började göra ont. När jag tyckte det såg rätt okej ut så gick ja ut till henne och då säger hon "det ser nästan värre ut nu men aa vi får se vad hon säger". Arg så jag nästan gråter följer jag med henne upp och till glasskiosken. Där träffade jag en tjej som kunde allt om kiosken, en till tjej som också var ny och oliviera. Jag presenterade mig och det roliga här är att hon sa inget! Inget om sminket eller piercingen, okej att hon kollade lite typ konstigt på mig men hon sa inget iaf.!
     Vi nya fick genomgång av hur allt skulle gå till och sen så började kunderna strömma in. Oliviera var ute två gånger och kollade till, en gång var det för att kolla soptömning och leveransen som skulle komma, tror jag och andra gången kom hon ut och sa till att det såg väldigt skräpigt ut där ute och bad mig gå ut och plocka upp allt papper och skräp och sedan slänga det.
     Jag jobbade från 11,00-16,00, då sa det "bossande" tjejen att jag skulle gå, pfjuh jag klarade det :) Det var faktiskt ganska kul och jag hoppas de ringer snart och vill ha hjälp igen.
     Jag är ändå fortfarande arg och det svider fortfarande under mina ögon. Man ska fan få se ut som man vill. Okej jag förstår att man måste ändå se lite ordentlig ut när man är försäljare men jan kan ändå inte hjälpa att bli arg. Om de nu ringer igen så vet jag ju att jag inte ska sminka mig alls mycket och att jag inte ska ha några smycken -.- Jag ska nu verkligen försöka få ett jobb (där jag kanske kan få vara lite mer den jag är).
     Sen stack familjen ut med båten. På väg ut från hamnen så trampade jag på kanten på en skena och det gjorde pissont. Kom tillbaka till sittrummet och insåg när jag kollade på foten att jag blödde och att jag lämnat blodspår över hela båten haha :p Det slutade dock blöda ganska fort så det var ingen fara^^
    
Långt inlägg idag, hoppas ni pallar läsa ;)
Så nu fick jag iaf skriva av mig lite ;p och jag vill ge er ett tips. Prova "emo"-vatten. Det är riktigt gott hahaha ;)


Kommentarer
Postat av: Thejäs

MEN!!!?!!!!?!?!!!!! nita skiten ur henne

2009-07-04 @ 01:12:56
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0