what happened?!

Klockan är nu tjugo över två lördagen den 4 juli. Ute skiner solen, det är 27 grader och det blåser ca 2m/s. Och jag sitter inne! Hur sjuk i huvudet är jag egentligen?!? som gör det ännu mer sjukt är att jag vet att detta är typ sista fina sommardagen, det ska bli lite sämre nästa vecka, och ändå sitter jag inne. Jag borde ju ligga ute och sola och bada. En av anledningarna är att jag ska träffa Katrin sen när hon har slutat jobba, vilket är vid tre. Jag tycker egentligen inte riktigt om att sola. Jag tycker det är tråkigt, kan liksom inte sitta still haha ;p Det är ju en anledning till att jag också sitter inne. 
    JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT UTTRÅKAD...

Hoppas alla har det bra i sommarvärmen och att ni njuter av den ;)

Komm und hilf mir fliegen


*svimma*

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0