my "doodies" XD

Inte för att alla bryr sig men försök ändå (om ni kan) hjälpa mig att genomföra det :)
Jag ska göra en lista på allt jag ska och vill göra sommaren 09

x. Sola                                                                
x. Bada                                                               
x. Vara spontan                                                 
x. Träffa massa människor, spec nya         
x. Åka till båda sommarstugorna                 
x. Hitta ett jobb                                                  
x. Fixa körkortet                                                 
x. Stagedive dayout 09                                    

x. Gå en modevisning                                    

x. Köpa CBs album (augusti)                        

x. Köpa THs album (september)                  

x. Komma på vad jag vill göra med mitt hår


Kan inte komma på mer nu men det räcker kanske ;p


Kommentarer
Postat av: Thejäs

HAAHAHAHAAHHA NU fattade jag rubriken.. tror jag XDD

2009-07-06 @ 18:36:06
URL: http://harajukumadmedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0