Falling Rain

Hmm... blev helt depp för att jag glömde mina fysikböcker i skåpet så kan inte göra läxan till imorgon och det känns verkligen inte bra since det inte gick så bra på provet :/ Hittade lite depp-glass, tysk yoghurt glass med smak av hallon och mindre än 3% procent fett haha x)  I övrigt så har dagen har hyfsad. Ingen som bryr sig egentligen kanske.
     Ut imorgonkväll yeey lite kul ändå.

Seriöst nu börjar t.o.m mina planscher börja ge upp på mig. När jag kom hem i förr går så hade min stora cb-plansch (som Therése snott på stan till mig ;) <3) trillat ner på sängen och sen började min stora bmth plansch och den stora th live planschen släppa efter och just det den stora paramore planschen också! På tal om det så trillar min playlist från Backyard Babies ner hela tiden också! De har hållt sig så bra men nu börjar de ge upp. Tecken på något?

Kom igen snö i Skåne nu!? Jobbiga när det snöar är att det blir så slaskigt sen och kallt men det värsta av allt är ju att tvn inte fungerar haha XD skämt åsido.  Nä nu ska jag...ehm...vet inte men förmodligen dra från datorn. BYEBYE!

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0