Freunde Bleiben

Mitt np-tal hade tydligen inte tillräckligt djup och det hade inte heller Dóras och mitt projektarbete.
Känns som jag faller i ett bottenlöst djup.

Skulle fotat med Therése idag till hennes utställning men så började det regna så vi satte oss och fikade istället, det blev ändå massa foton ;)

Nu är det mesta avklarat denna veckan. I måndags dansuppvisning, i tisdags riskettan och idag pa-redovisning. Imorgon är det slutprov del 1 i engelska men inget man kan plugga till.
Snart helg!! :D

Någon kommenterade på min blogg för ett tag sen och skrev det här:
"Tokimeku venus junjou ni Yurameku venus wa romance
Koi suru kimi ni koi wo shite shimau yo
Kirauru hitomi no manazashi de Yureteru boku no koto minaide
Boku no mune wo kogasu kimi wa smile ichiban ii onna"

Nu undrar jag vem det var som skrev men mest av allt vad det betyder för man kan inte översätta det någonstans :p

Kommentarer
Postat av: THEJÄS

" flickan med det vackraste leendet"

2009-05-13 @ 20:15:52
Postat av: Anonym

Sono toori desu!

Tycker ovanstående sammanfattat det rätt bra :)



Kunde ha skrivit det i hiragana/katakana men det kändes overkill ^^,

2009-05-14 @ 17:38:44

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0