satellite

Igår var jag som sagt och fotade för Ji-style. Fina bilder enligt mig :)
     Planerna till kvällen ändrades ganska plötsligt så syster och jag bestämde oss för att ha en filmkväll. Vi ville baka något gott till kvällen och Kajsa hittade ett recept på "en smalare kladdkaka" :p Men vi hade ingen kesella och ville även ha nötter i så fick jag slänga mig på cykeln (det var oväder på ingång samtidigt och jag ville inte bli blöt ;p) och sticka till affären. När jag stod i kön till kassan så kände jag mig väldigt nyttig för de som stod framför mig hade en en påse chips, en påse med mycket godis och sen var det en påse med antingen frallor eller bakelser och sen något mer. Och så stod slängde jag upp hasselnötskärnor, valnötter, lättmjölk, lätt-kesella 1% och tuggummi haha ;p
    Vi åt hembakt bröd till middag så det stod ut genom öronen och sen skulle vi äta den "nyttiga" kakan. Det var gummikaka! Det var inte god heller, ett totalt misslyckande! haha XD Så vi drack te hela kvällen istället ^^
     Eftersom svenskaboken ska vara utläst och redovisas på tisdag så har jag varit duktig och läst över 100 sidor och det kanske blir mer om jag pallar :p
     Ikväll blir det som vanligt, sitta hemma och ta det lugnt.  Men efter studenten då blir det andra annorlunda hoppas jag haha.

Jag vet inte vilka av mina vänner jag ska kalla nära...

Kommentarer
Postat av: Thejäs

HAAHHA lyckat med kakan XD <3 SötNÖTTER!

HAHAHAHAH NÖTTER

2009-05-23 @ 21:07:54

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0