running in your veins

Morsning Korsning

Idag har jag varit ledig. Mycket skönt. Har egentligen inte gjort så mycket idag. En av cheferna ringde mig och frågade om jag kunde jobba imorgon, klart jag säger ja, behöver ju pengar haha. Så sa hon sju-fyra. Åh nej, inte igen var min första tanke, jag orkar inte jobba så länge. Efter ett tag ringde hon igen och sa att jag skulle få sovmorgon så börjar inte förrän kl nio. Känns ändå skönt.


Dagens outfit
Skelanimal tröja från Rockzone
Lila jeanskjol från New Yorker
Leopardleggings från H&M
Benvärmare köpta på Lomma julmarknad förra året.

Ibland när jag ser boken får jag lite panik för den är så tjock och den är på engelska haha. Den är på 756 sidor. Men den är bra så det är inte så jobbigt att läsa den då.

Jag hoppas att få bleka håret denna veckan. Har fortfarande en guldig utväxt sen förra gången för då fick det inte sitta i så länge och sen har jag min normala hårfärg börjat växa ut också så måste bleka det, vill ju ha det hela vitt haha. Sen börjar jag fundera på extensions igen. Har tänkt på det ändå sen jag blev blond. Hade ju långa svarta på 45 cm innan när jag hade svart hår. Nu funderar jag på att skaffa blonda men jag vill inte ha så långa denna gången tror jag, det är så jobbigt ha reda ut osv. Nä jag vill nog ha 30 cm  ungefär om jag nu ska skaffa. Det är både jobbigt att ta hand om och sen kostar det ju pengar. Vill hellre spara de pengarna till London och lite så hehe.

Nu ska jag ta det lite lugnt fram tills klockan åtta för då börjar Ugly Betty och sen klockan nio är det Desperate Housewives. Sen ska jag nog ta och gå och lägga mig i sängen och läsa tills jag somnar.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0