für immer jetzt

Morsning Korsning

Idag skulle jag träffa min läkare klockan tio så min pappa och jag var där ungeför tio i. Vi väntade i en
timme innan vi gick till receptionen igen och frågade varför jag inte blivit uppropad. Läkaren hade varit ute och ropat sa han men det tror inte jag för vi hörde inget. Alla bad iaf om ursäkt och sen fick vi pengarna tillbaka och det var ju ändå bra. Hela eftermiddagen har jag läst och vilat.

Dagens outfit

Lila leggings och turkosa håliga leggings från Therése
Vitt långt linne från Gina Tricot
Intohimo-tröja köpt på Stagedive

Var inne och läste på www.fokis.se och såg att hon hade en spännande tävling. Man får välja vad man vill från www.mihi.se
Gick in och hittade detta jättesöta smyckeshållaren
http://www.mihi.se/visa_produkt.asp?id=936&t=Hello+Kitty%2D+Svart


och jag behöver verkligen det, kolla mina smycken

I den ena är det bara armband och den andra bara halsband.
I den rosa påsen är det bara örhängen och i den röda är det
lite blandat. Det är svårt att se vad man har och de brukar trassla in sig i
varandra. Inte kul!


Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-11 @ 20:56:48
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0