I wont stop

Morsning Korsning

Jag har ju berättat att jag hatar när de ringer mig på morgonen och väcker mig och frågar om jag kan jobba för jag är som sagt helt väck. Så igår tänkte jag att jag skulle vara lite smart och tänkte att jag skulle sätta alarmet ungefär när de brukar ringa så jag skulle vara lite vaken åtminstone. Så jag satte alarmet på halv sju och sen snoozade jag i tio minuter, tänkte att jag lika gärna kunde gå upp och äta lite frukost så hade jag gjort det iaf. Det var ändå lite läskigt hur pass pigg jag var men satte mig vid frukostbordet och åt frukost med min familj och höll hela tiden koll på min mobil. Den ringde aldrig haha. Hade egentligen tänkt att gå och lägga mig igen och sova men eftersom jag ändå var vaken och klockan var strax efter åtta så tänkte jag att jag lika gärna kunde vara vaken och få ut mycket av dagen. Så har legat och läst en massa i min bok, tagit en snabb dusch och satt på mig lite kläder. Idag ska jag gå till apoteket och köpa medicin för den är slut och så ska jag försöka städa mitt rum och rensa litle kläder ur garderoben och sen se om jag pallar tvätta Challe.

Kommer säkert något mer inlägg under dagen men ha en underbar onsdag ni som läser.


Kommentarer
Postat av: Bunny

HAHA, men vilken otur att dom inte ringde när du fixat det så bra... :P

2009-11-25 @ 12:18:23
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0