knokk 'em dead, kid

Morsning Korsning

Imorse upptäckte jag att jag hade glömt plånboken i bilen och min pappa hade kört den till sitt jobb. Jag var så arg! Fick låna pengar av min konsert/th-kassa till optikern. Allt gick bra där iaf och sen träffade jag älsklingsflikkan. Vi sprang runt på stan och jag fick låna pengar av henne så jag kunde köpa ett par leggings. Vi åt lite lunch donken också. Sen var hon snäll och bjöd mig på en lussekatt <3


Haha, vi har förändrats ;)

Sen satte var vi tvunga att säga hejdå och så satte jag mig på ett tåg till Malmö och träffade min jobbcoach. Det var sista gången och det känns faktiskt sorgligt. Jag tyckte om henne och tyckte det var jättebra att ha en jobbcoach. Sen gick jag iaf och lämnade tillbaka Breaking Dawn på biblioteket och sen strosade jag runt i stan tills min pappa slutat jobba så åkte vi hem tillsammans.

Imorgon ska jag få se Paramore igen :D


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0