so loong..

Morsning Korsning

Äntligen över typ haha. Nu har jag några dagar ledigt och det ska bli superskönt.
Idag ringde de från tidningsbärarna och bekräftade min uppsägning. Jag ska jobba igen natten mellan
lördag och söndag men det är den sista gången och då ska även personen som tar över mitt distrikt
följa med så han kan gå med en söndag en gång och sen ta över alla grejer. Då är vi två så det kanske går lite fortare än förra gången. Då var jag på avhämtningsplatsen fem i två och tidningarna kom kvart över två ungefär (var där ifrån närmre halv tre) och så var jag klar fem i sex och hemma kvart över sex, snabbt ut med hunden och var i säng halv sju. (tror jag bara får betalt för 2.5 timme :/ ) Sen gick jag upp halv tio för jag låg ändå bara och blundade i sängen så tänkte att jag lika bra kunde gå upp.
Imorgon ska jag till min läkare som jag inte träffat sen januari. Ska även fråga då om jag ska ta vaccinet och isf blir det nog vaccinering på onsdag.
Hmm, det var väl allt för mig. Hade egenltigen tänkt att skriva något men nu kommer jag inte ihåg vad det var eller om kanske redan har skrivit det ;s mysko! Nu kom jag på det hahaha! Klockan tjugo över nio nu på kvällen satte jag på datorn utan att jag egentligen tänkte sitta vid datorn. Varför är man så dum?! Hade ju ingen anledning att sätta på den. Fast lite tur var det ändå för jag hade 55 inlägg på bloglovin, hade blivit ännu mer om jag inte satt mig här förrän imorgon haha.
Nä nu ska jag ta och stänga av datorn en timme efter jag har satt på den , onödigt aow.  Måste sluta skriva nu! Kan blabba på i evigheter annars.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0