take a chance

Morsning Korsning

Imorse när jag läste tidningen så kom jag över denna notisen;
"Femtonårsgräns överklagas
Den nya "Twilight"-filmen "New Moon", som har premiär på fredag, får femtonårsgräns i Sverige. Statens biografbyrå anser att biopublik under femton års ålder kan lida psykisk skada av att se vampyrfilmen. Distributören Nordisk film har dock överklagat beslutet till kammarrätten i Stockholm."
Ehm okeej?! Nu blev jag seriöst nervös över att se filmen! Kajsa och jag ska gå och se den på premiären på den tidiga visningen. Vågar man se den?

Idag har jag jobbat från klockan nio till klockan två. Det var bara ledsagning så det var lugnt.
JÄVLA SKiTVÄDER måste jag få säga! Scheisse vad det blåser. Skulle ut och handla blekning och så passade jag på att gå ut med hunden. Man kunde ju knappt gå! Jag var rädd att jag skulle få en takpanna i huvudet men som tur va så fick jag inte det, annars skulle jag ju inte sitta och skriva detta nu heller ju hahaha. Hoppas det slutar snart.
Jaha antar att det var allt för mig idag.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0