think of me when you're out there

Morsning Korsning

SÅ SKÖNT!
Äntligen så behöver jag inte jobba som tidningsbärare längre. Nu igårnatt var sista gången. Killen som skulle ta över distriktet följde med så det gick mycket fortare när vi hjälptes åt, tog varsin sida av gatan osv. Var hemma redan kvart över fem, en hel timme tidigare än förra gången! Jag har nog totalt sovit fyra-fem timmar inatt. Kunde inte somna igårkväll innan jobbet och sen var jag inte så trött när jag kom hem och sen vaknade jag ganska tidigt och kunde inte somna om. Nu känner jag mig dock lite trött.
Känns ändå oerhört skönt att slippa jobba mer där nu :)

Igår vaknade jag kvart i åtta och såg något konstigt ljus i mitt fönster och gick upp och fick se en underbar soluppgång. Var ju bara tvungen att ta lite bilder haha.



På eftermiddagen åt vi gåsmiddag hemma hos min mormor. Hmpf inte gott men man måste ju äta när man är borta.

Idag har jag inte gjort något. Har läst lite och tagit en skön dusch och nu hamnade jag här. Tror jag ska gå ner och koka mig en kopp te och sätta mig med min bok igen, måste ju läsa ut den för jag måste snart lämna tillbaka den.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Vad härligt att du slipper det jobbet nu :)

2009-11-15 @ 18:01:47
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0