would you follow me to hell and back

Morsning Korsning

Sovmorgon idag mhm! Tog det lugnt hela förmiddagen och sen mötte jag upp snyggSanna och vi gick till Konsum och sen till Hemköp. Sen var hon snäll och väntade med mig när jag skulle ta vaccinet mot svinis. Tyckte inte det gjorde ont alls, kände typ bara litelite när nålen stacks men annars inget och det är ju skönt. Nu i efterhand har jag lite ont i armen, och hoppas jag inte får fler biverkningar nu såsom feber osv. Min ena chef ringde mig idag och frågade om jag kunde jobba nu på kvällen men eftersom jag skulle sitta barnvakt så gick ju inte det men jag ska jobba imorgon ist. Det är en vårdtagare som ska följas med till sjukhuset så jag börjar inte förrän kl tolv så får sovmorgon yumyum. Vet inte hur lång tid det tar sen och när jag får sluta men antar att det inte blir så jättesent.
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och läsa min bok och sen ta och sova.


Gammal bild på AnnaSanna


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0