come closer

Morsning Korsning

Jaha då var man här igen haha.
Har jobbat som sagt. På måndag så är det jag som ska göra allt och
handledaren som ska gå bredvid, scheisse hjälp!

Passade på att fixa lite på mitt rum i
förmiddags. Satte upp min flagga (med tejp haha),
så slipper jag se mig själv när jag vaknar haha.


Idag var jag på entré men min familj. Köpte en Paramore tröja :D


I omklädningsrummet på Skivlagret satt en th plansch så
frågade jag om jag fick den och så gick hon och tog ner den till mig.
Jag blev gladgladglad :D



Nu börjar Tjenare Kungen.
Den går på kanal 5 om någon undrar.
Sen får vi se vart kvällen bär mig haha.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0