Zoom into me

Morsning Korsning

Dagens outfit:



Paramoretröja från Skivlagret
Lila jeanskjol från New Yorker
Lila leopardleggings från Blue Fox
Svarta nätstrumpbyxor från Åhléns
Accessoarer från Punkt Shop, JC, Shock m.m

Ser ni något annorlunda idag? ;p


Vilket ego jag är idag som lägger upp massa bilder  på mig själv haha.
Imorse fick jag ett underbart sms från söta lilla Caroline.
Tokio Hotel kommer till Sverige i mars för två spelningar! En i Sthlm
och en Gbg! Jag är lycklig även fast jag inte har fattat det än!
Mina hjältar.
Sen var det bara att cykla iväg och göra delegeringsprovet.
Efter provet så åkte jag in till Malmö och träffade älsklingsflikkan,
fick handlat vitt puder till halloweenfesten som är hemma hos
henne på fredag. Så nu är nästan allt fixat.
När hon tog tåget hem så gick jag och köpte latte och kanelbulle för 25 kr på
pressbyrån haha. Det är billligt för om man tänker efter så kostar en liten
latte på espresso house över 30 kr och nu fick man det  billigare
+ en kanelbulle hehe. Satt på trappan utanför centralen tills kaffet var slut och
sen jag vandrade upp till min pappas jobb och fick skjuts hem.  

Idag ska jag gå och lägga mig tidigt för jag ska upp halv två inatt för
att träffa en handledare för tidningsbärarna. Hoppas han är där denna
gången haha. Sen hoppas jag också att tiden går fort så jag kommer
hem och kan sova igen hehe.

Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Bunny

namnam<3

2009-10-21 @ 21:26:40
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0