Tired and down

Morsning Korsning

Inatt klev jag inte upp för ingeting iaf. Det kändes konstigt att gå upp mitt i
natten, sätta sig i bilen och köra till Bjärred.
Jag tyckte inte att handledaren va så bra som det. Jag förstod inte riktigt vad
han sa alltid och han sa inte så mycket heller. Jag fick gå bredvid när han
delade ut tidningarna. När det hade gått lite mer än en timme i kyla och duggregn
så frågade jag hur långt hans distrikt va. Dels så ville jag in i bilen för värme och så
ville jag hem och sova, sen tänkte jag även på att det distriktet jag ska få sen när
jag börjar är beräknat på 2 timmar. Han sa att hans va 2 timmar och 40 min! Men
han brukade klara det på 2 timmar och 20 och ibland 15 min. Jag pallade verkligen
inte gå mer. Jag fick ju inte göra något heller utan bara gå bredvid. Ibland tog han
en hög tidningar och gick för att ta en sidogata eller vad man ska kalla det. Jag
tyckte inte det kändes lönt att gå med för jag vet ju hur man stoppar ner tidningar
i brevlådor, det är ju inte svårt. Så jag fick stå ensam vid vagnen, det blev kallt av
att stå still så länge. Usch nej det var inte alls kul. Var tillbaka vid bilen vid fem-tiden.
Kom i säng runt halv sex. Jag ska dit nu igen i natt och jag vill verkligen inte!
Varför ska jag gå bredvid i 2,5 timme och bara frysa!? Det räcker med en natt tycker
jag. Ska ju ändå på utbildning nästa tisdag. Kan jag inte lära mig allt då ist.
Jag har huvudvärk och ont i foten (lånade Kajsas fina ecco-skor för att de skulle
vara bättre än att gå i converse. Okej att de höll värmen men de tryckte på något sätt
så jag fått riktigt ont i min fot *sadface*)
Nä usch va jag gnäller och klagar! Får ju tänka att jag får pengar för det! Vet inte
hur många gånger jag tänkte på pengar, London och tatuering för att få tiden att
gå haha!
Nu ska jag försöka göra något vettigt med resten av dagen. Har bara legat
död i soffan och kollat på vänner.


London yumyum


*waving byebye*


Kommentarer
Postat av: Bunny

Blähähäähäh fy fan vad dryyyyygt!

2009-10-22 @ 15:52:53
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0