Lass uns frei

Morsning Korsning

Åh de kom igår!
<3



Det hjälpte att hålla tummarna!
Kajsa gick vidare! Hon är en finalist!
:D:D:D
Jag är så stooooolt!
Jag kommer lägga upp länk sen så ni kan rösta på henne ;D
Min lillastoralillasyster.
<333



Jag jobbade som sagt på hemtjänsten igår. Första dagen ute och
det var ju inte den bästa dagen eftersom det regnade. Blev lite blöt
men jaja. Så massa jobgb där nästa vecka.
Sen satt jag barnvakt på kvällen och allt gick bra tills de skulle sova. Lilltjejen (tänker
inte nämna några namn) hostade väldigt mycket så gick jag in för att kolla till henne för det lät som hon grät.
Då såg jag att hon hade spytt ner hela sängen. Jag fick henne ur sängen och då spyr hon på golvet. Ah scheisse!
Jag fick iaf henne avsköljd och i nytt nattlinne. Fick torka upp på golvet och ta bort sängkläderna.
Fick lägga henne i soffan bredvid mig tills föräldrarna kom hem.
Jag hade satt mobilen på kvart över ett och gick upp, klädde på mig och såg till att papperna låg i väskan. Så satte jag mig i bilen och körde till Bjärred för att träffa min handledare. Var framme redan klockan två och skulle inte träffa honom förrän kvart över så satt kvar i bilen. Sen stod jag där ute för att vänta. Det kom några för att hämta tidningar men ingen mötte mig. Va fan?! tänkte jag, har jag missat dag eller vad är det. När klockan blev kvart i tre så bestämde jag mig för att åka hem. Kom hem strax efter tre och gick och la mig direkt. Jag har pratat med en från tidningsbärarna idag och vi har typ löst det. Hon skulle ringa till handledaren för att se vad som hade hänt också. Jag har fått nya datum och så, kommer även får betalt för i natt eftersom jag var där. Det var faktiskt sjyst tycker jag :)

Nu ska jag snart sätta mig på bussen och åka in till Lund för att shoppa med älsklingsflikkan. Eller det kommer nog vara hon som shoppar för jag har inte så mycket pengar men måste köpa nya strumpor, massor hahahaha.

Puss på er!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0