My thoughts you can't decode

Morsning Korsning

Jag hade filmkväll med min kära syster idag.
Hyrde fem filmer för det var erbjudande; fem filmer i sju dagar för
175 kr. Sen gick vi till Konsum, köpte godis ich popcorn och hälsade på
Sanna :)

Dessa filmerna hyrde vi

Kenny Begins


Yes man


Slumdog millionaire


Benjamin Button


Sex and the City The Movie

Vi började med att se Kenny Starfighter och sen såg vi
Sex and the City, mycket bra filmer!
Nu är klockan halv ett och jag tänker gå och lägga mig i
sängen och läsa Män som hatar kvinnor, den börjar bli intressant.
Det ska jag göra tills jag känner att jag inte orkar hålla ögonen
öppna mer haha.

Imorgon ska Caroline och jag åka till Therése för att vi måste
planera hur vi ska göra! Jag kan inte fatta det, är det verkligen
sant!?


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0