090908

Fick sms av Therése 08,43 imorse där det stod "FAN MISSADE DOM!". Jag fattade först inget, nyvaken som jag var. TH var på radio klockan åtta och både hon och jag hade missat det! Fan jag missade det men det finns på nrjs hemsida och det är ju grymtbra att internet vill samarbeta med mig -.- Jag kommer inte in på deras hemsida och kan inte lyssna >.< Det lär väl finnas kvar ett tag så jag kan lyssna på det sen istället.

Lugn dag idag. Ska sitta barnvakt ikväll, tjoho lite pengar.

Just det idag säger vi grattis till Gustav :D


Ni får ytterliggare dåliga oredigerade cambilder av mig. Inget smink och trött.





I won't stop until that boy is mine


Kommentarer
Postat av: BUNNY!

Jag tycker inte han passar i så mörkt hår :S

2009-09-08 @ 15:01:37
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0