My body's broken

Spännande dagar.
Igår åkte jag in till Malmö och träffade Dóra. Det var sjukt länge sen jag träffade henne, var sjukt kul att träffa henne igen <3
Hon lånade min kamera för att fota till skolan.
Hon fick ju en snygg schtekbild på mig haha...not.



Sen åkte vi hem till Dòra där vi lagade mat. Couscous blandat med paprika, lök och morötter. Majsschnitzel, sesamnuggets och chickennuggets och bearnaisesås.
Yumyum!



Vi hade mysigt, tittade på Idol och satt vid datorn. Pratade och cathing up. Hon hade bakat chokladbollar
med Bailyes coffee i, riktigt yummi! Åt mackor med jordnötssmör och marmelad. Dumlechoklad. Lite smågodis.
Jag var sjukt mätt när jag skulle sova sen.
Jag fick vara prinsessa ett tag och sen prins haha.



Efter att ha läst Fokis blogg så ville Dóra måla på ägg då det gjorde vi.



Sen var Dóra katt, sötungen.



Dóra har så skön säng haha! Stor och mysig. Flyttade in aromlyktan med vaniljlukt i sovrummet innan vi skulle sova. Luktade så gott! Vi låg och pratade en stund innan vi somnade.

Gick upp vid tio. Hon skulle till skolan och jag var duktig, hade träningskläder med mig.
Vi tog bussen in till centralen och hon tog tåget till skolan och jag stod och väntade på en annan buss som tog mig till friskishuset. Känner mig duktig som tränade. Lunchgympa i 45 min. När det var styrka och låten började spelas så tänkte jag men shit denna låten känner ju jag igen. Haha det var Dead By April - Losing You och de körde screamo versionen. Jag var glad. Men ofta att de spelar en sån låt på ett lunchpass där det mest är äldre men jaja jag blev glad iaf haha.
Sen var det bussen hem. Ut och gå med hunden och så fick jag ett samtal från tidningsbärarna, så jag ska träffa en där på måndag. Yeey jag kanske har ett jobb :D

Läste i min bok hela eftermiddagen och början på kvällen. Blev lite nere. Kunde inte riktigt äta vid middagen. Maten ville inte riktigt stanna och även fast jag inte var sugen på glass så tog jag det ändå. Hur dum får jag vara?! Saken blir ju inte bättre när jag är dum nog att sätta i Grease i dvd-spelaren.
Vill ha dig hos mig.


Imorgon är det upp tidigt och åka till Nova. Kajsa har gått vidare i en modelltävling så det är live casting där imorgon. Ska vara där hon stötta henne. Heja henne! :D Så håll tummarna för henne imorgon nu!

Långt inlägg med mycket bilder men det är nice.
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Dóraaa zhe kitteeh!

Riktigt nice och AZUM att få leka med dig ordentligt och länge, för det var ju ett bra tag sen. Det får göras om snart igen anser jag! 8D

Och tack så sjukt mkt för att jag fick låna kameran, äntligen kan jag fotokioska och brainstorma for real för min inläming xD

HUGz<3

2009-09-27 @ 21:25:57

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0