insane

Scheisse vad jag har kört mycket idag! Imorse körde jag min syster till skolan och min mamma till jobbet och sen hem. Sen körde jag in till lund för att fixa körkortsfoto, passade på att hämta upp Kajsa och Carin, körde hem och sen körde jag dem till Alnarp för de skulle fixa present och sen hem igen. Sen nu på kvällen så körde jag och Kajsa till Hjärup och hämtade upp Kim och sen till Burlöv Center där de hade shoppingkväll och de flesta butiker 20% på hela sortimentet(!). Sen körde jag tillbaka till Hjärup, lämnade Kim. Kom bara precis ut på stora vägen då Kim ringer till Kajsa och säger att hon glömde sin påse i bilen. Vänder om och kör tillbaka och sen tillslut hem igen. Men nä det är inte klart än! När vi nästan är hemma så ringer mamma och säger att hon vill bli hämtad i lund för hon kommer missa bussen (va hade diskuterat det tidigare så jag var med på det). Så jag släppte av Kajsa hemma och körde sedan in till Lund och hämtade henne och sen hem igen. Puh vad mycket det blev ;p XD
Kul har det varit iaf ;)
Tack Kajsa och Kim för en trevlig shoppingtur<3

Jag handlade 6 st armband, 2 par örhängen och en ring för 57 kr! Billigt aa! Halva reapriset tycker vi om! ;)




Puss på min älskade bästis!<3

Kommentarer
Postat av: BUNNY!

JÄVLAR! man skulle nästan kunna tro att du fått körkort eller något ;PPP



FiNA SAKER!



<3

2009-09-04 @ 00:03:04
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0