kickstart my heart

50 kr för två utekvällar är fan bra!
Torsdag:
Träffade först Nicc i Malmö. Sen tåg jag tåget till Lund där jag mötte Per och två av hans kompisar (jag är så dålig på att komma ihåg namn ;/ ). Sen var det spelning på Hemgården. Blev presenterad för många av hans kompis men som sagt kommer jag inte ihåg så många namn. Kvällen var nicenice iaf!
Fredag:
Träffade Per på dagen. Sen kom Therése och vi gjorde oss i ordning för rockkväll på Deep. Vi blev lite sena för vi lämnade Per vid bussen och sen skulle jag äta, vi skulle bestämma vad vi skulle ha på oss och sminka oss osv, haha! Sen kom vi iaf iväg. Vi satt i två timmar på en förfest på ett kontor i en örtbutik, hmm. Sen bar det äntligen iväg till Deep (det var gratis inträde mellan 23,00-00,00 och det vill man ju inte missa!). Vi kom in gratis men det var två killar som inte kom in för de var för fulla. Det slutade med att bara tjejerna stod och dansade lite så Therése och jag åkte hem. Åkte inom statoil och köpte chips och sen hem till mig och hade det mysigt, satt och pratade medan vi mumsade på chips.
Jag är ändå nöjd med hela dagen ^_^
Idag händer inget spec vad jag vet än så länge, förhoppningsvis blir det en kul eftermiddag kväll :)


Torsdagens outfit
Egenslitna jeans från cheap monday
Strumpbyxor omsydda till tröja från en butik i Sthlm
Omsydd (av Therése) Mötley Crüe tröja
Accessoarer från Punkt Shop, Glitter, Kawaii Design m.m


Två brudar redo för rockkväll.


Kommentarer
Postat av: BUNNY!

HAAHAAHAHAHAA fett värd kväll!!



OCH DU ÄR SNYGG SOM FAN!!!!!

GE MiG BiLDEN; NUUUUUU!!!!

2009-09-12 @ 16:06:55
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0