090202

Lite ny design på bloggen, det gillar vi ;)

Igår var wunderbart. Körde Kajsa till gitarren och sen körde jag till Brunnshög för att hämta upp Caroline och sen körde vi till Sandby och hem till Therése :D
Vi gick till konsum och handlade chips, godis och hallonsoda och sen satte vi oss på en gräsplätt. Där tände vi två ljus för att fira tvillingarna och sen var det TH-snack som gällde ;p
Det var mysmys ^_^
Sen körde jag hem Caroline och sen hem själv. Måste göras om snart sötnosar! <3

Det är läskigt att sitta och köra helt själv. Det ska liksom sitta en person bredvid som säger vad man ska göra XD Samtidigt känns det som en frihet ^_^ Jag vill ut och köra igen (a) men det finns inga bilar hemma för mina föräldrar har dem ;/

Idag, tjaow har man tråkigt, ska väl kolla lite på platsbanken efter jobb. Ska nog laga middag till familjen ikväll också. Jag bör nog äta lunch nu, har inte ätit sen klockan 9 och klockan är nu 13,25 :p

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: BUNNY!

CUTE HEADER me likey

OCH iGÅR VAR MMMMMMMYYYYYSSSSiGT!

Och jag vill ut och åka med dig brüden!!!!

2009-09-02 @ 13:38:13
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0