I just wanna be loved

Vaknade och gjorde mig i ordning. Åkte in till polhem för Kajsa hade glömt sin mobil hemma så lämnade den till henne och sen vidare till stan där jag träffade snygga Therése och söta Rebecka. Vi gick till H&M och jag köpte två tröjor. Sen gick vi och åt på donken haha. Sen gick vi till Polhem igen där vi träffade Per och Kajsa och senare även Alex.
När vi kom utanför Polhem, när vi skulle tillbaka till stan så tappade jag totalt kontrollen. Jag vet inte vad som hände för helt plötsligt hade jag längre inte kontroll på min kropp. Kunde inte stå på mina ben så Therése fick hålla i mig så att jag inte kollapsade. Jag fnittrade hela tiden men jag hade ingen kontroll. Tillslut fick jag tillbaka kontrollen igen så vi kunde gå vidare igen. Läskigt var det iaf!
Sen åkte Rebecka hem och Therése och jag gick tillbaka till Polhem och träffade Alex och Per och sen gick vi tillsammans in till centralen och alla tog bussen hem till sig.

När jag kom hem väntade ett brev på mig. Jag har fått tid till en ny biopsi och jag orkar inte gå in på mer detaljer nu men jag har varit så jävla arg och ledsen över det. Ska ringa till sjukhuset imorgon så får vi se om jag kan få mer info.


Min outfit idag:
Lila leopardleggings från Blue Fox
Lila jeanskjol från New Yorker
T-shirt Fashion Against Aids från H&M
Tjocktröja från H&M
Accessoarer från Punkt Shop, JC, Shock och hemmagjort


Här är älsklingsflikkan
Tyvärr fick jag inte ta en bild på sötRebecka :(

Tack Therése, Per, Kajsa, mamma och pappa
för att ni fått mig att må lite bättre :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Ditt hår var så jävla läckert idag!!!

NAM NAM!!!!!!!!

Pusss på dig! Det kommer lösa sig hunbun! <3

2009-09-17 @ 00:08:35
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0