100412 - ny vecka

Morsning Korsning



Ny vecka igen. Solen skiner utanför fönster. Ebbe har sovit väldigt länge nu men jag tror han behöver det. Han har tydligen varit sjuk hela helgen och är på antibiotika igen. Öroninflammation igen. Men inhalatorn gick riktigt bra i morse och det var skönt.

Jag vill göra något nytt, spännande med mitt hår men vet inte vad. Tänker iaf inte klippa det kort, har haft det många gånger och det är fortfarande inte långt. Jag trivs med att vara blond så färga det mörkare är inte någon idé. Haha det låter som jag bara ska låta det vara.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Du kan ju alltid lägga lite färg i ditt hår? Sådär som du hade lila förut, fast kanske annan färg? ^^ Eller hitta på nya sätt att styla det! Ett tips ju när du inte har så mycket att göra! :D



SV: Du och jag måste verkligen planera ihop vår sommar bra! Då det börjar närma sig! På sommaren är vi ju båda lediga "samtidigt" (hoppas jag hahah!) Det måste fixas! :D

2010-04-12 @ 11:26:11
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0