100414 - dagen var lyckad trots allt

Morsning Korsning

Sådärja. Ebbe har varit gnällig hela dagen men that's life. Hämtade Carl vid två och sen vid tjugo i fem så fick jag låna bilen och så körde jag hem. Far blev glad för sina presenter tror jag, han sa iaf att jag känner honom rätt så jag tolkar det som att han blev glad ;) Vi åt en god middag och det blev tårta till efterrätt. Efter lite tv-tittande så var det dags för mig att köra tillbaka igen.

När jag kommit ungefär halvvägs så ringer min mobil. Jag trodde först att det var någon hemifrån som skulle säga att jag glömt något eller att det var Ann som undrade när jag skulle komma eller så men ack så fel jag hade (svarade i handsfree så kollade inte vem det var)! Först kunde jag inte riktigt höra men sen...! Känslorna bara svämmade över och de var så många att jag bara kunde stirra rakt fram helt tomt (vilket inte är bra när man kär bil hehe). Tack Caroline, tack! <3 Hon är i Paris för att se TH's sista konsert för denna turnén och hon ringde mig under Monsun!

Skriver mer imorgon!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0