100426 - I have you wrapped around my little finger

Morsning Korsning

Jag känner mig så...otillräcklig, jag vet inte hur jag ska förklara det. Tidigare i kväll så bara grät Ebbe och jag försökte allt. Han hade fått pyjamas, ny blöja och välling men fortsatte bara gråta. Jag blev så frustrerad och kände mig så dum för så fort Ann kom och tog honom så slutade han att gråta. Jag antar att det är kanske normalt men det är ändå jobbigt.

Lovisas farmor hämtade henne vid fem idag (som hon gjorde igår också) så det blev lite lugnare här och så tog jag Ebbe och så kunde Ann plugga, hon har tenta på torsdag.

Nu ska jag fortsätta se Svenska Hollywoodfruar ;)


Låt
Wrapped av Alice in Videoland
Jag tycker det är en grym låt om man är ute och går. Speciellt om man går i takt med musiken.
Powerful.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0