100427 - chemical

Morsning Korsning

Ebbe har inte varit lika gnällig och och det gick bra med Lovisa förutom att hon rev mig i ansiktet. När Ann kom hem hade båda barnen fått mat, badat, fått på sig pyjamas, fått välling, Ebbe fått sin medicin och han låg och sov i vagnen i Anns sovrum. Han tog sig dock bara en powernap för han vaknade sen när Ann hade kommit hem. Lovisa ville inte somna idag men det var tillslut jag som lyckades få henne att somna *lite stolt* hihi :$

Nu sitter jag och kollar på Ugly Betty och efter det är det Desperate Housewives och sen Cougar Town :D



Använd handsfree. Det är faktiskt väldigt smart för att man har händerna fria och kan göra något annat när man pratar. En sak till som är bra är ju att man får inte lika mycket strålning till hjärnan, har jag hört iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Bunny

Blä jag kan inte använda min handsfree på denna mobilen. För de har såna konstiga hörlurar så de får inte plats i öronen + att det inte är såna där bra så man kan byta och sätta i egna lurar :( SÄMST! Fast nu förtiden pratar jag ju inte så mycket i telefon så det gör kanske inget XD När jag tänker efter :P

2010-04-28 @ 09:55:07
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0