100429 - I try to change

Morsning Korsning

Det var jättemysigt att få komma hem igår även fast Ebbe var lite gnällig. Min mor tyckte dock det var kul haha.

Imorse vaknade jag strax innan fyra och hade sjukt ont i huvudet. Jag brukar inte ta värktabletter pga av min sjukdom men jag kände att jag var tvungen nu för jag höll nöstan på att spy så ont hade jag. Jag lyckades iaf ta mig upp ur sängen och fylla vatten i ett glas (som tur hade jag ett på rummet redan) och hämta min neccesär. Sen låg jag en stund i sängen och önskade att tabletten skulle hjälpa och att jag skulle somna om igen. Jag lyckades somna om ganska fort som tur va men när jag sen gick upp så kom jag inte ihåg om jag hade tagit en tablett eller inte. Neccen var nämligen stängd och allt låg orört. Varför skulle jag ha stängt neccen igen liksom?! Jag tror att jag bara drack vatten och trodde jag tagit en tablett men eftersom allt är lite luddigt så minns inte. Jag har sen haft ont i huvudet hela dagen eller iaf känt av det speciellt när jag böjt mig ner då har det blixtrat till i huvudet. Jag har ändå klarat mig hela dagen utan att behöva ta något och det är ju iaf skönt :)

Bl a för att jag har jobbat lite övertid denna veckan och andra orsaker så bestämde sig Ann för att ge mig ledigt imorgon. Jag fick välja mellan att åka hem idag eller imorgon. Vad väljer man?! Idag så klart! Så skönt att få sitta i sin egen säng och knappa på datorn. Är också väldigt tacksam över att få vara ledig imorgon, ska bli skönt.

Jag ska nu sova i min sköna säng och försöka sova ut imorgon, fast inte för länge, och hoppas att jag inte har huvudvärk imorgon.

Gute Nacht!



Ni har säkert redan sett den i butik. Marabou passion med smak av passionsfrukt och chili. Jag tycker den är väldigt god, spännande blandning som passar bra ihop! Prova och låt smaklökarna njuta ;D


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0