100411 - mhm

Morsning Korsning

Tjena lääget!? Haha jag vet inte vad det är med mig idag hihi. Känner mig hyper men samtidigt trött och uttråkad. Fråga mig inte hur det går ihop. Jag vaknade med huvudvärk idag och lite irriterad i halsen (jag drack inget med alkohol i igår!) men jag tror det beror på att mor har feber och är förkyld.

Idag hände det nog inte så mycket. Gästerna är fortfarande kvar och de åker efter lunch. Idag blir det nog en slappedag och sen ska jag ner till Ljunghusen ikv, suck.. Btw idag är det 3 månader sen jag började jobba där! Scheisse vad tiden har gått fort ändå haha och nu är det mindre än 2 månader kvar också. Skönt hihi.


Audrey is fiiieeerce


Kommentarer
Postat av: Bunny

Bara två månader kvar? ^^ Jaow, det är ju ungefär vad jag har på kursen. Då får vi sommarlov samtidigt! :DDD

2010-04-11 @ 12:25:45
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0