101211

Morsning Korsning

Mhm, idag är jag trött. Var på Burlöv Center med Kajsa innan och fixade födelsedagspresent och julklappar. Hade ångest över mitt nyklippta hår. Skulle egentligen ha träffat finaste Annie ikväll men hon var tyvärr tvungen att ställa in. Har försökt ragga lite annat folk men antingen så får man inget svar eller så har de redan planer. Jag ska nog antingen göra en screwdriver, ta ett glas blue nun eller en kopp te (väldigt olika jag vet haha). Sex and the City filmen börjar nämligen 21,30 på fyran så ska ta och titta på den tänkte jag :)

I veckan började jag jobba på Sony Ericsson, närmre bestämt i onsdags. Fick sluta tidigare både i torsdags och fredags. I fredags jobbade vi bara tre timmar! Detta pga att mobiltelefonerna vi ska testa är fast i Tyskland för det är snöoväder. Så hoppas verkligen de kommer nu på måndag! Ska jobba hela nästa vecka, det blir förmodligen lite övertid men man tackar ju inte nej pengar.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0