I lay out my cards, I'm a joke, I'm a fool

Morsning Korsning

You see me, like no one, saw me before
And this part terrifies me so


Jag glömde ju skriva att vi åt god alla hjärtans dag middag igår. Vilket i för övrigt är en ganska fånig dag. Det kommer bilder imorgon, iaf på efterrätten :)

Per gjorde en väldigt bra tolkning på min bild, den tar jag tappar nallen. Han sa att det ser ut som om man släpper tag om barndomen. Har faktiskt inte tänkt på det men är ju faktiskt en väldigt bra tolkning och det är just det jag gör nu. Jag har öppnat dörren till vuxenvärlden och håller på att kliva över tröskeln. Jag är 20 år, är myndig, får handla på systemet, har körkort och har halvt flyttat hemifrån. Har redan lärt mig att ta ansvar för mig själv men inte tillräckligt..

Klockan är bara fem i nio och jag tänker lägga mig och läsa lite men ändå gå och lägga mig tidigt idag. Känner mig inte riktigt bra men jag tror att det bara är inbillning.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0