I'm getting bored waiting round for you

Morsning Korsning.

Idag gick jag upp halv nio, gjorde mig i ordning, åt lite frukost och körde sen Lovisa till dagis. Än så länge har dagen varit lugn förutom att Ebbe har lite feber. Jag tror att Ann och han ligger och sover just nu. Så jag passade på att gå in på mitt rum, städa undan väskorna, sätta upp en plansch och bädda sängen. När jag skulle fixa till kuddarna så hittade jag en spindel i sängen! Jag brukar inte vara så rädd för spindlar men med tanke på att jag inte var beredd på att hitta den där + den låg ju i sängen, tänk så kröp den omkring där när jag sov!? Jag gick och hämtade lite papper och fick bort den lilla rackaren. Det slog mig också att nu när man bor i hus igen så kommer det nog vara ganska mycket spindlar här och även myror och annat skit. Det slipper man ju när man bor högt upp i en lägenhet även fast vi har faktiskt haft besök av några spindlar.

Nä nu ska jag fortsätta att läsa Luftslotten som sprängdes och så får vi se hur det går med Ebbe sen när Ann åker iväg på praktiken idag. Det är farmor som hämtar Lovisa på dagis idag, vilket är skönt. Tydligen så tycker farmor det ska bli väldigt spännande att träffa mig haha. De kommer nog hem lagom till maten eller så. Och Carl skulle åka hem som igår vid fem så han är väl hemma strax efter kl sex.

Det var allt för mig för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Bunny!

EUW SPiNDEL i SÄNGEN!!?

2010-02-09 @ 11:52:02
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0