It's time to move forward

Morsning Korsning

När jag hade klätt på Ebbe för att ut och gå så plingade det på dörren. Tror ni inte att det var hantverkarna som skulle kolla dörren då!? Typiskt. De fixade iaf dörren så det är jag glad över!

Ebbe sover och jag har inget att göra. Har läst och sovit lite jag med. Sitter och tittar ut och ser att det snöar igen, suck.

Ann är ledig imorgon, tänkte att då kanske jag också var ledig men hon har inte sagt något och sen tror jag hon ville renskriva anteckningar från skolan så jag får nog passa Ebbe vilket fall som helst. På torsdag har hon bara skola på morgonen och sen skulle hon räkna sina timmar för att se om hon kanske behövde vara på praktikplatsen en stund på eftermiddagen också. Men som sagt vi får se hur det blir. Jag ska även försöka baka denna veckan. Muffins, för Ann tror att Lovisa kan bli glad att ha det som färdkost på fredag. Så ska nog gå och kolla så alla ingredienser finns hemma.


Kommentarer
Postat av: BUNNY SVARAR

Vad skönt att dörren är fixad nu XD Hoppas nu bara att den går och öppna sen när det är varmt? XD

2010-02-09 @ 21:04:29
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0