that's alright, that's okay

Morsning Korsning

Blogg.se bestämde sig för att sluta fungera igårkväll och även Bloglovin. Jag som hade tänkt att blogga för jag hade inget annat för mig kunde ju inte göra det. Det var ingen att prata med på msn så någon minut efter tio stängde jag av datorn och sov ist.

Imorse jag gick jag strax efter sju och Carl sa att Ebbe var nog lite havvaken och jag kujnde ta in honom på mtt rum om jag ville så vi kunde sova en stund till. Det försökte jag igår men det gick inte så bra för Ebbe somnade inte om. Så Carl sa att det var okej om jag ville ta mitt täcke och lägga mig i deras sängar vilket jag gjorde fast jag tog en filt. Ebbe låg och pratade i sin vagga och jag vilade men sen måste jag ha somnat för när jag kollade på klockan så var hon fem i halv nio! Haha det var skönt att få sova lite x-tra men var så trött när jag försökte gå upp. Idag har jag varit duktig och städat ordentligen på städdagen. Ebba har sovit mycket idag precis som igår. Det är iaf skönt att han gör det när man städar för då går det lite fortare. Väntade på hantverkaren idag som skulle fixa dörren för han ringde igår och sa att han var jättesen eftersom hans kollega var sjuk och undrade om det var okej att han kom idag ist. Idag ringde han igen och sa att han var försenat och hans kollega fortf sjuk så han skulle komma lite senare.

Ann ringde för en halvtimme sen och sa att hon hade slutet, skulle åka och handla och hämta Lovisa och sen komma hem så förhoppningsvis får jag komma hem lite tidigare än tänkt :D

Hej så länge!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0