träumer

Morsning Korsning

Wosh vad denna veckan gick fort! Oh btw I'm home hehe. Vi åkte klockan fem imorse och var hemma klockan sex på kvällen.

Jag är väldigt trött och ska gå och lägga mig snart men först ska jag kolla klart på "på smällen" som går på trean. Fixa garderoben imorgon och sen kaanske ut och shoppa lite hihi. Sen måste jag bestämma vad jag ska ha på mig på måndag. Jag fattar verkligen inte att det är dags nu, det är sjukt läskigt faktiskt.

Aja ville mest säga att jag är hemma. Skriver nog mer imorgon och kanske berättar lite mer om resan :)


Kommentarer
Postat av: Bunny

NEJ VECKAN HAR GÅTT JÄTTE LÅNGSAMT! >.<

2010-02-28 @ 11:51:01
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0