100202

(Detta inlägget skulle läggas upp igårkväll. Vad är det för fel på blogg.se?! Argh!)

Morsning Korsning

Som sagt så kom Carl hem ganska tidigt idag med Lovisa. Skönt att jag slapp gå ut. Strax efter fyra var Ebbe ganska gnällig och inget hjälpte men tillslut så när jag höll honom mot axeln för hundrade gången så somnade han bums. Det var så gulligt haha. Ann kom hem vid halv sex och då åt vi allihopa macka och te. Skulle egentligen haft lax men en sån här dag med mycket snö så är det ju mysigare med macka och te ;)

Man märker skillnad på Ann och Carl, tror nästan det är så i de flesta familjer. Ann är väldigt bestämd om Lovisa frågar om hon kan få välling eller macka innan maten medan Carl gav henne två rån-kex idag och sen även lite välling eftersom hon tjatade om det innan maten och några skinkbitar. Är det bara jag men är det inte ganska vanligt?

Nu ska jag ta och kolla Twilight innan jag ska sova :)
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Bunny!

Haha inte så konstig hon är så bångstyrig då, hon vet ju att hon kan få som hon vill om hon bara tjatar tillräckligt mycket :P

2010-02-03 @ 18:22:04
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0