100109

Morsning Korsning

Scheisse, jag lovade ju bilder från London skulle komma upp idag. Jag är dålig. Ska försöka sätta mig vid andra datorn idag där jag har alla bilderna och lägga upp några stycken. Sen måste jag även städa mitt rum och börja packa. Jag flyttar ju imorgon *nervös*.

Idag har det mest blivit att installera en massa på nya datorn och fixa och så skulle jag skriva anställningskontrakt men det blev inte så för det var en massa misförstånd och annat blä men jag hoppas det löser sig iaf.

Jag har väldigt trött just nu, har precis kommit hem från att lämnat och sen hämtat Kajsa i Malmö. Så ska ta det lite lugnt innan maten och sen städa mitt rum.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0