100116

Morsning Korsning

Vaknade av mig själv imorse först 8,42 och sen 9,42 och då gick jag upp. Det tog ett tag innan jag lyckades komma igång och göra mig i ordning.

Dagens outfit:

Leggings från London
Kjol från New Yorker
Tröja från London
Nitskärp från Punkt Shop
Jacka (som egentligen är alldeles för kall att ha nu men vi gick bara inne så det var lugnt) från London
Väska från London


Tillslut åkte min mamma och jag till center syd för att kolla om de hade börjat rea på rean än. De hade de dock inte men fyndade lite till på rean.


 Tröja med tryck från New Yorker
Tröja med trashade ärmar från MQ
Te med smak av chokladmint från Kahls

Fick även dessa söta sköna socktofflor eller vad man ska kalla det och sen tandborste (så kan jag ha en hemma och en i ljunghusen) av min mamma :)


Nu har jag invigt min fina mugg med lite mintchokladte, yum.

Det var allt för nu.
(Btw sry för de dåliga bilderna, de är tagna med mobilkameran)


Kommentarer
Postat av: Bunny

Vilken mysig dag :D

2010-01-17 @ 00:57:32
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Daniela

ååh, koppen var sjukt nice ju!

2010-01-23 @ 22:36:09
URL: http://danies.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0