did you ever listen

Morsning Korsning

Jag har känt mig så trött hela eftermiddagen och kvällen, så nu sitter jag i pyjamas, tagit bort sminket och borstat tänderna och klockan är bara kvart över åtta. Jag hoppas att få sova mycket inatt. Igår natt väcktes jag av ett högt pipande ljud. Det tog mig ett tag innan jag insåg att det var brandlarmet som tjöt. Jag steg upp och öppnade dörren, där stod Ann och höll på att fixa larmet. Vi var runt och letade lite men det vi hittade inget som kunde orsakat det. Ann fick upp det igen och vi gick och la oss. Jag var lite rädd att det skulle börja igen eller att det faktiskt brann någonstans och att vi nu skulle dö eftersom vi stängde av larmet (det hade nog börjat tjuta igen iofs). Men jag somnade direkt. Ann hade pratat med några i skolan om det idag och de sa att brandvarnare gjorde så när de behövde byta batteri. Så gör inte vår hemma iaf...hmm.

Imorgon är jag ledig och de säger att det ska bli snöstorm. Men yey för mig då. Jag som tänkte ta mig in till Malmö och äta lunch med far och sen kanske träffa Therése om hon kunde ta sig till Malmö. Jag vill inte ha mer snö, jag vill ha sommar! Ann ska först äta frukost på IKEA med en kompis och sen fixa ett pass till Ebbe så hon behöver också åka. Så vi hoppas på att vädret är hyfsat, så att man kan köra iaf.

Nu ska jag läsa lite bloggar, kanske prata med de där hemma och sen sova :)


Kommentarer
Postat av: Bunny!

sv: vaa?

2010-01-27 @ 19:21:17
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0