I live a lifestyle full of first impressions

Morsning Korsning

Nu är jag nere i Ljunghusen igen. Egentligen så skulle jag mött Ann i Malmö kl 8 imorse men hon ringde igår och sa att båda barnen var sjuka så hon skulle ta ledigt från skolan och vara hemma och att jag inte behövde vara här nere förrän vid nio ungefär. Sagt och gjort, åkte med far in till Malmö vid åtta och tog bussen till Ljunghusen halv nio. Jag fick ta hand om Lovisa medan Ann var med Ebbe hos doktorn. Just nu ligger Lovisa, Ebbe och Ann och sover och jag sitter här. Egentligen så skulle jag också kunna sova en stund, kanske ska göra det haha.

Skriver mer sen :)


Kommentarer
Postat av: Bunny

SV: Glömde inte 2007 ;D

Han såg lika dan ut 2007 och 2008, men jag valde 2008 för det var då han var snyggast. Och var skulle 2007 fått plats? ;D

2010-01-18 @ 17:47:46
URL: http://harajukuamdemedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0