kids of the underground

Morsning Korsning

Idag jag gick upp fem min tidigare för att hinna duscha och sen klä på mig och tänkte att jag kunde sminka mig sen men jag hann att göra allt. När jag kom ut i köket visade det sig att Ann hade försovit sig ännu mer idag för hon hade ställt klockan fel. Hon var jättestressad och sa att jag fick köra Lovisa till dagis och att hon inte behövde vara där förrän kl nio (lite senare ringde hon och sa att Kajs pappa, Lovisas kompis pappa, skulle komma och hämta henne kvart över åtta så slapp jag att klä på Ebbe och köra. Men jag fick hjälpa Lovisa att klä på sig och hon testade gränserna lite och jag sa till henne eftersom Ann också sagt till Lovisa att hon skulle lyssna på mig. Ist för att göra som jag sa så började hon gråta och ropa på mamma. Ah scheisse.

*avbrott i skrivandet för det knackade på dörren*

Nu har Kajs pappa varit här och hämtat Lovisa så nu är det ganska tyst och lugnt här. Idag är det städning som gäller och sen måste jag även packa. Jag ska även gå ut och gå en sväng med Ebbe efter lunch så han kan sova ordentligt.

Det fina besöket igår var...*surprise* älskade syster Kajsa :D Det var jättekul att ha henne här! Det roligaste var dock när hon kroppsvisiterade lampan efter en lampknapp och jag höll på att dö av skratt (internt). Skrattade så jag grät, fick knappt luft och sminket rann men det var grymt härligt! Länge sen jag skrattade så mycket, tack Kajsa!<3

Kajsa på Hard Rock i London

Tänkte att det inte är lönt att lägga upp outfit-bild idag eftersom jag ser ut som jag brukar; leopardleggings, hotpants och nightwishtröja.
 


Kommentarer
Postat av: Bunny

SV: Jodå, jag har haft den sen jag gick i nian och använt den massor med gånger. Bland annat när jag och Alex var hemma hos dig med Per :D



Snygg kavaj Kajsa har ;D

2010-01-22 @ 14:13:27
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0